sunnuntai 21. elokuuta 2011

Kangaskasa ilmoittautuu

Heipä hei!
Lähden mukaan jälleen tänäkin syksynä korjaamaan Sukkasatoa kaikkien upeiden sukanneulojien kanssa. Tämä on joka vuosi yhtä hauskaa. Olen mukana viidettä kertaa, ja neulon muutenkin villasukkia taukoamatta ympäri vuoden. Opettelin uudellaan sukanteon viisi vuotta sitten, ja sille tielle jäin, ja olen iloinen tästä harrastuksesta. Oma hyvä olo kertautuu, kun saa antaa lämmittävät sukat lahjaksi tai hyväntekeväisyyteen.

Olen Kangaskasa (nimi juontaa blogin perustamisen aikoihin, jolloin vain ompelin lukemattomia kasoja kankaita...) ja blogini löytyy Kangaskasasta. Iältäni olen 42v., ja olen 17v. pojan ja 15v. tyttären äiti, sekä mieheni aviovaimo. Meillä asustaa myös kilpikonna, marsuja ja kesyhiiriä :)

Mukavaa ja antoisaa Sukkasatoa jokaiselle neulojalle!!

Ei kommentteja: