Viimeinen sukkapari tämän syksyn sukkasatoon. Merenkulkija (Ulla) sukat seiskaveikasta (150g)
Koko 42. Tähän malliin en kyllästy!
Hyvin meni tämä sukksato. Neuloin aikuisille 12 paria ja lapsille/
/vauvoille 7 paria. Lankaa meni 1754g.
Vuosittaisen Sukkasato-tempauksen alablogi.Kuten Muumimamman hillokellariin, myös tähän blogiin kerätään ihania, tarpeellisia tuotteita talven varalle... Tempauksen pääblogi osoitteessa http://sukkasato.blogspot.com
Näytetään tekstit, joissa on tunniste 13Seikku. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste 13Seikku. Näytä kaikki tekstit
torstai 31. lokakuuta 2013
maanantai 28. lokakuuta 2013
Yöpöllöt
Nro 17 on Owlie-sukat (Raverly) koko M
Lanka; Novita Pikkusisko luonnonvalkoinen 75g
Puikot: 2,5
Koko: 39
Ensimmäiset sukat, joihin laitoin helmiä. Ei ne nyt erotu kuvassa, mutta livenä sukat ovat ihanat.
Lanka; Novita Pikkusisko luonnonvalkoinen 75g
Puikot: 2,5
Koko: 39
Ensimmäiset sukat, joihin laitoin helmiä. Ei ne nyt erotu kuvassa, mutta livenä sukat ovat ihanat.
Tunnisteet:
13aikuiselle,
13Seikku,
13sukat,
13Sukkasato,
13valmiit
maanantai 21. lokakuuta 2013
torstai 17. lokakuuta 2013
tiistai 15. lokakuuta 2013
sunnuntai 13. lokakuuta 2013
perjantai 11. lokakuuta 2013
tiistai 8. lokakuuta 2013
maanantai 7. lokakuuta 2013
Lapsen sukat jämistä
Seiskaveikan jämiä 56g näihin lapsen sukkiin. Vaihteeksi tällä mallilla, kun yleensä olen tehnyt jämistä raitasukkia.
Tunnisteet:
13lapselle,
13Seikku,
13sukat,
13Sukkasato,
13valmiit
lauantai 5. lokakuuta 2013
Kahdeksas sukkapari
Malli: Broken Seed Stitch Socks (Raverly).
Lanka: Nalle 57g
Koko: nro 30
Puikot 30
En ole aikaisemmin neulonut tätä mallia, mutta ihastuin, koska tähä saa kivasti uppoamaan kirjavien lankojen jämät.
Lanka: Nalle 57g
Koko: nro 30
Puikot 30
En ole aikaisemmin neulonut tätä mallia, mutta ihastuin, koska tähä saa kivasti uppoamaan kirjavien lankojen jämät.
Tunnisteet:
13aikuiselle,
13Seikku,
13sukat,
13Sukkasato,
13valmiit
torstai 3. lokakuuta 2013
perjantai 27. syyskuuta 2013
Säärystimet palmikoilla
Viides pari valmistui. Säärystimet 7 veljestä nostalgiasta 160g.
Puikot 3,5 ja 4.
Kokonaispituus 47cm.
Puikot 3,5 ja 4.
Kokonaispituus 47cm.
Tunnisteet:
13aikuiselle,
13Seikku,
13Sukkasato,
13säärystimet,
13valmiit
sunnuntai 22. syyskuuta 2013
Polvisukat
Nallea meni 178g, puikot nro 3 ja sukkien koko 39-40.
Tunnisteet:
13aikuiselle,
13Seikku,
13sukat,
13Sukkasato,
13valmiit
maanantai 16. syyskuuta 2013
lauantai 14. syyskuuta 2013
Oi ihanat lilat
Kolmas sukkapari on tämä lila ihanuus: "Oi ihana toukokuu" sukat (Raverly).
Lanka: Nalle (värinro 757) 87g.
Puikot: nro 3
Koko: 36
Lanka: Nalle (värinro 757) 87g.
Puikot: nro 3
Koko: 36
Tunnisteet:
13aikuiselle,
13Seikku,
13sukat,
13Sukkasato,
13valmiit
keskiviikko 11. syyskuuta 2013
Toinen pari puikoilta
Lanka: 7 veljestä 60g
Puikot 3,5
Hyväntekeväisyyteen.
Tunnisteet:
13lapselle,
13Seikku,
13sukat,
13Sukkasato,
13valmiit
keskiviikko 4. syyskuuta 2013
sunnuntai 25. elokuuta 2013
Seikku esittäytyy
Hei kaikki sukanneulojat! Olin ensimmäistä kertaa mukana Sukkasadossa vuonna 2010. Tämä on siis neljäs kerta. Laskin huvikseni monetko sukat olen neulonut (siis Savossa neulotaan!) kolmen edellisen sadonkorjuun aikana ja tässä tulos: 10 + 19 + 16 = 45 paria sukkia tai säärystimiä. Neulon kaikkein mieluiten juuri sukkia. Katsotaan miten tänä syksynä käy. Olen innokkaasti mukana ja odotan jo milloin pääsen alkamaan.
Hei kaikki sukanneulojat! Olin ensimmäistä kertaa mukana Sukkasadossa vuonna 2010. Tämä on siis neljäs kerta. Laskin huvikseni monetko sukat olen neulonut (siis Savossa neulotaan!) kolmen edellisen sadonkorjuun aikana ja tässä tulos: 10 + 19 + 16 = 45 paria sukkia tai säärystimiä. Neulon kaikkein mieluiten juuri sukkia. Katsotaan miten tänä syksynä käy. Olen innokkaasti mukana ja odotan jo milloin pääsen alkamaan.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)