keskiviikko 3. syyskuuta 2008

Heinin esittelyä

Heippa, olen Heini, kahden pojan osa-aikaäiti, ja neulon melkein aina - siis missä vaan. Vaikka tällä erää lapasia pukkaakin kovasti, niin yritän saada sekä omille lapsille, että kummilapsille ja itselle yhdet sukat kullekin (HUI, kuudet sukat siis). EI mitään paineita, kunhan tikuttelee omaksi ilokseen. Oma ohje on hukassa, mutta muut tulevat ihan perinteisellä mallilla.

Koitan saada tuhotuksi edes osan seiskaveikoista ja nalleista (näitä on muute paljo!), niistä kun on tuhottoman vaikea päästä eroon. Muita sukkalankoja minulla on ehkä viitisen kerää, tosin en ihan kaikkia meinaa tuhota. Mätsikluupilla tykkään neuloa, tietämättäni olen neulonut sillä tekniikalla jo vuosia.

Kameraahan mulla ei ole, mutta josko käyttäjät saisivat kuvansa laitettua minulle, niin voin jakaa ne myöhemmin teidän kanssa.

Viime vuonna pidin omaa sukkasatoa, kun löysin blogistanian vasta pari päivää sukkasadon jälkeen. Kudoin neljättoista sukat (!) lapsille ja aikuisille. Tänä vuonna tuskin ihan niihin summiin pääsee, mutta mulle riittää kyllä vähäisempikin määrä :)

Taas on aivan mainiot neulontasäät kun katsoo ikkunasta pihalle!
Hyvää sukkasatoa :)

Heini L

Ei kommentteja: