sunnuntai 31. elokuuta 2008

Emmijii esittäytyy

Olen Emmijii ja ensimmäistä kertaa mukana Sukkasadossa. Viime vuonna seurasin kyllä sadonkorjuuta, mutta en ehtinyt mukaan, tuskin olisin tohtinutkaan, kun olin vasta innostunut jälleen neulomisesta ja virkkaamisesta. Olen parikymppinen kahden mäyräkoiran omistaja, joka värkkäilee kaikenlaista neuloen ja virkaten. Ommella en osaa lainkaan, koska ompelukoneet eivät minua tottele, mihin suurin syy lienee se, että olin koulussa teknisissä töissä. Olen erittäin amatööri käsitöissä ja pitkään epäröin oman blogin perustamistakin siksi, etten pidä omia aikaansaannoksiani kummoisina ja esittelyn arvoisina. Nyt blogi on kaikesta huolimatta pystyssä ja löytyy osoitteesta filaetcanestaxonici.blogspot.com, sieltä voi lukea lisää harrastuksistani. Alla on kuva lähtötilanteesta Sukkasatoon: vasemmalla yllä Regian Softya, vas. alla Hjertegarnin Silky Bamboota, keskellä kahta väriä Cherry Tree Hillin Supersock Merinoa, oikealla ylhäällä Novitan Isoveljeä ja alhaalla Dropsin Silke Alpacasta aloitettu sukka, joka ei mene siis Sukkasatoon, mutta jonka aion tehdä tempauksen aikana valmiiksi. Tästä siis lähdetään :)


1 kommentti:

Oranssi kirjoitti...

Kiva kun on välillä kuviakin täällä. Toivottavasti muutkin laittaa runsaasti... :-)