lauantai 29. elokuuta 2009

Katiija tervehtii!

Minä olen mukana jo ties monetta kertaa. Pahasti olen varaslähtöä ottanut jo koko elokuun, mutta se treenauksen piikkiin. Nyt on harjoiteltu ja säädetty ja ohjekkin väännetty. Jalmari-sukat syntyivät tarpeeseen. Kuulun siihen ryhmään, joka ei oikein jaksa neuloa pelkkää ribbivartta kilometri-tolkulla. Malli on suunniteltu saapassukkia varten, kun ei nuo miehet halua sukkiinsa yleensä palmikkoa saatikka pitsiä. Ohjeeseen pääsee käsiksi Kotiladon kautta, blogistani sekä ravelrystä. Kiva olisi jos muistaisin ilmoittaa minulle, jos neulot Jalmareita. Olisi kiva nähdä erilaisia versioita sukista.

Hei, pidetään hauskaa ja neulotaan hirmu paljon sukkia omaksi iloksi, perheen iloksi, sukulaisten kauhuksi ja muistakaa myös hyväntekeväisyys kohteet. Oma kohteeni on Venäjän vankilat. Sinne olen neulonut sukkia jo useampana vuotena.

Ystävällisin terveisin, Katiija

Ei kommentteja: