sunnuntai 31. elokuuta 2008

Aamunkajo ilmoittautuu

Hei vaan kaikille sukkasatolaisille!

Olen vasta vuoden verran ollut tietoinen kaikista ihanista neuleblogeista ja ensimmäistä kertaa olen tällaisessa tempauksessa mukana.

Neulonut olen reilun 20 vuotta. Mummo opetti aikanaan 'kutomaan' ja pitkän tauon jälkeen olen nyt ottanut ison harppauksen takaisin neulemaailmaan. Miehen mielestä homma on lähtenyt jo ihan käsistä. Matkalle lähtiessä mietin paljon enemmän, mitä neuleita ja lankoja otan mukaan, kuin esim. mukaan otettavia vaatteita. Asiat siis tärkeysjärjestykseen.

Sukkalankoja on kertynyt laatikkoon ihan kivasti. Ongelmana onkin nyt sitten se, mistä ihanasta langasta ja ohjeesta aloittaisi. Onneksi on vielä tämä ilta aikaa tehdä strategiasuunnitelmia.

Ajattelin neuloa vähintään yhdet sukat hyväntekeväisyyteen. Ja niihin voisi ihan hyvin käyttää varastossa pölyyntyviä 7veikkoja. Sen jälkeen, kun pääsin kurkistamaan ohuiden sukkalankojen maailmaan, eivät paksut sukkalangat ole pahemmin huudelleet. Vaikka eihän niissäkään mitään vikaa sinänsä ole.

Satoisaa sukkakuukautta kaikille kanssasisarille! Valitettavasti minulla ei ole blogia, mutta toivon mukaan osaan linkittää tänne sitten tarvittaessa kuvia tuloksista.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moi! Täällä ollaan myös!