tiistai 16. elokuuta 2011

Pia esittäytyy jo viidettä kertaa


Olen Pia ja olen ollut mukana sukkasadossa joka kerta. Olen ollut aikaisemmin ainakin hillokellarissa ja heinäladossa, perunalaarista en ole ihan varma. Konkari siis sukkasadossa, mutta panostus on välillä jäänyt aika vaatimattomaksi.

Aikaisemmin en ole kovin paljon sukkia kutonut, vaan äitini on huolehtinut, että villasukkia on riittänyt. Pikkuhiljaa olen ryhtynyt itsekin kutomaan sukkia, varsinkin ohueista sukkalangoista.

Muutama sukkalankakerä on varastossani, ja tarkoitus on kutoa itselleni / ystävilleni yhdet tai kahdet sukat, sekä kummitytöilleni pienet tossut. Olen jo kerinyt lankoja valmiiksi vyyhdeiltä ja katsonut mielenkiintoisia malleja. Esim. tämän kirjoneulesukan ohjetta olen jo vähän lueskellut, ja laittanut kudottavien listalle.

Lisää käsitöistäni löytyy blogistani. Ravelryssä olen tunnuksella PiaK.

Mukavia hetkiä sukankutimien parissa.

Ei kommentteja: