torstai 4. marraskuuta 2010

Kiitos Kaisalle, Maaritille

ja kaikille muillekin apuemoille ja sukkasatoon myötävaikuttaneille ihanille ihmisille!!!
Minäkin lupaan, siis vaan LUPAAN, ensi syksynä suhtautua sukkasatoon asiaan kuuluvalla hartaudella. Nythän en ole muuta tehnyt, kun vaan kutonut niitä sukkia. En osaa juurikaan käyttää valokuvausaparaattia, saati sitten lähettää kuvia. Näistä blogihommeleistakaan en ymmärrä muuta, kun, että ihan ite osaan lukea niitä ja paljon olen niistä oppinut ja saanut uusia ohjeita. Itse sukkasadostakaan en tiennyt mitään, kun siihen ilmoittauduin. Alkoi vaan niin ahistaa, kun kaikki puhui sukkasadosta ja minä vaan tein jo seitsemättä kuukautta syto-myssyjä.
Ei muuta, kun mukavaa Joulunodotusta kaikille sukkasatoon osallistujille ja palataan ensi syksynä tähän asiaan,
-tainaf-

2 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Niin mutta kuka jaksaisi blogata sukkia, ellei joku kommentoisi - teet tärkeää työtä! :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos vaan kehuista!!! ja kärsivällisyydestäsi!!!
Olen kyllä kovasti ja ihan aiheesta kommentoinut blogeja. Katsos, senkin ihan ite osaan!!! tai Marleenahan sen minulle opetti!! Hirvittää ihan, että kuinka viisas lainkaan olen ensi syksynä.
-tainaf-